ببین"خوووووووشگله"
اگه خیانت نکردم فکر نکن نمیتونستم,
اتفاقا خیلیا دورو برم بودن اما "دلم" نمیخواست!!!
اگه"خوب" بودم فکر نکن خوبی از خودت بوده
,خوبی تو"ذاتم" بود...!!!
اگه "بردمت بالا" فکر نکن چیزی بودی
,میخواستم"هم قد خودم"شی...!!!
اگه "تک پر"بودم فکر نکن پریدن بلد نبودم
,فقط میخواستم با تو"بپرم"...!!!
اگه "دلمو" فقط به تو دادم
فکر نکن تو عالی,بودی"دلم راضی"نمیشد...!!!
اگه واسه دیدنت "لحظه شماری"میکردم
فکر نکن خیلی شاخ بودی
به دلم که "تنگ بود" احترام میذاشتم...!!!ا
اگه...!!!اگه...!!! اگه...!!! اگه

ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: ببین تی وی,ببین تمام من شدی,ببین کاراتو سامی بیگی,ببین عباس تیکه ننداز,ببین ببین داریوش,ببین رفیق,ببین کاراتو,ببین میتوانی بمانی بمان,ببین چه تنهام,ببین و بخند, نویسنده: بازدید: 18