چی؟! داره میادببینمواسم گل خریده؟!تیپ مشکی زده؟!■تنهاس؟! مگه من همیشه نبایدبرش می گردوندم؟!عشقم چراناراحتی؟!چراداری گریه می کنی؟!چراداری میگی چرارفتی؟!مگه نگفتی من برم راحت تری؟!چرا مسخرم نمی کنی؟!چراداری ازخاطراتمون می گی؟!مگه نگفتی اشتباه بودن؟!چراگوشیتوجواب نمیدی؟!ینی انقدر مهم شدم؟!چراداری اسممو میشوری؟!چراروم اب می ریزی؟!چرانمی تونم بیام بیرون از اینجا؟!چرااینجا بوی خاک میده؟!چراهمه دارن گریه میکنن؟!چرابعداز40روز اومدی؟!عشقم…؟زندگیم…؟نفسم…؟من مردم؟انقد زود؟اینقدرزود خدام ازم خسته شد؟میشه گریه نکنی ؟اخه نیستم اشکاتو پاک کنم…فقط اینجا یکم سرده..دلم اغوشتومیخواد اغوشی ک هیچ وقت مال من نبود… tanhai...ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12
اعزام 1395/7/19 خدمت خ=خاری د=دوری م=منت کشیدن ت=تنهای tanhai...ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: سربازی, نویسنده: بازدید: 25
ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: هی فلانی زندگی شاید همین باشد؟,هی فلانی,هی فلانی می دانی,هی فلانی دیگر هوای,هی فلانی زندگی شاید همین باش,هی فلانی دیگر,هی فلانی اخوان, نویسنده: بازدید: 41
ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: ببین تی وی,ببین تمام من شدی,ببین کاراتو سامی بیگی,ببین عباس تیکه ننداز,ببین ببین داریوش,ببین رفیق,ببین کاراتو,ببین میتوانی بمانی بمان,ببین چه تنهام,ببین و بخند, نویسنده: بازدید: 18
ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: خدایا دلگیرم,خدایا دلگیرم از بنده هات,خدایا دلگیرم از ادمات,خدایا دلگیرم از دنیات,خدایا دلگیرم از آدمها,خدایا دلگیرم از دنیا,خدایا دلگیرم از همه,خدایا دلگیرم از دنیایت,خدایا دلگیرم از خودم,خدایا دلگیرم از آدما, نویسنده: بازدید: 47