tanhai

خرید بک لینک
چی؟! داره میادببینمواسم گل خریده؟!تیپ مشکی زده؟!■تنهاس؟! مگه من همیشه نبایدبرش می گردوندم؟!عشقم چراناراحتی؟!چراداری گریه می کنی؟!چراداری میگی چرارفتی؟!مگه نگفتی من برم راحت تری؟!چرا مسخرم نمی کنی؟!چراداری ازخاطراتمون می گی؟!مگه نگفتی اشتباه بودن؟!چراگوشیتوجواب نمیدی؟!ینی انقدر مهم شدم؟!چراداری اسممو میشوری؟!چراروم اب می ریزی؟!چرانمی تونم بیام بیرون از اینجا؟!چرااینجا بوی خاک میده؟!چراهمه دارن گریه میکنن؟!چرابعداز40روز اومدی؟!عشقم…؟زندگیم…؟نفسم…؟من مردم؟انقد زود؟اینقدرزود خدام ازم خسته شد؟میشه گریه نکنی ؟اخه نیستم اشکاتو پاک کنم…فقط اینجا یکم سرده..دلم اغوشتومیخواد اغوشی ک هیچ وقت مال من نبود… tanhai...ادامه مطلب

ما را در سایت tanhai دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 19:36

اعزام 1395/7/19 خدمت خ=خاری د=دوری م=منت کشیدن ت=تنهای tanhai...ادامه مطلب

ما را در سایت tanhai دنبال می‌کنید

برچسب: سربازی, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:33

تقدیم به کسایی که باما حال نمیکنن...*.* ببین اسکل من باسایه ی خودم لجم!! که کی جلوتر باشه تو که جای خود داری...* میگن ادما وقتی میمیرن سرد میشن* هر کی باهام سرد شده. مرده حسابش میکنم... نیازی به پرواز نیس..* همین پایین بالاتر از خیلیام*.. بعضیام مخشووون* از زنگ ایفون خونشون بیشتر زده میشه heبعد پیش ما ادا تنگارو درمیاره.. تویی که فک میکنی رسیدی به حدمون* دعوتت میکنم خیره شی به شصتمون* حکم تو اعدام نیس * گاییدنه... ایی تف توروح اونی که درد کشید واسه زاییدنت* اونی که رفت به tanhai...ادامه مطلب

ما را در سایت tanhai دنبال می‌کنید

برچسب: هی فلانی زندگی شاید همین باشد؟,هی فلانی,هی فلانی می دانی,هی فلانی دیگر هوای,هی فلانی زندگی شاید همین باش,هی فلانی دیگر,هی فلانی اخوان, نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 23:55

ببین"خوووووووشگله" اگه خیانت نکردم فکر نکن نمیتونستم, اتفاقا خیلیا دورو برم بودن اما "دلم" نمیخواست!!! اگه"خوب" بودم فکر نکن خوبی از خودت بوده ,خوبی تو"ذاتم" بود...!!! اگه "بردمت بالا" فکر نکن چیزی بودی ,میخواستم"هم قد خودم"شی...!!! اگه "تک پر"بودم فکر نکن پریدن بلد نبودم ,فقط میخواستم با تو"بپرم"...!!! اگه "دلمو" فقط به تو دادم فکر نکن تو عالی,بودی"دلم راضی"نمیشد...!!! اگه واسه دیدنت "لحظه شماری"میکردم فکر نکن خیلی شاخ بودی به دلم که "تنگ بود" احترام میذاشتم...!!!ا اگه...!!!اگه...!!! اگه...!!! اگه tanhai...ادامه مطلب

ما را در سایت tanhai دنبال می‌کنید

برچسب: ببین تی وی,ببین تمام من شدی,ببین کاراتو سامی بیگی,ببین عباس تیکه ننداز,ببین ببین داریوش,ببین رفیق,ببین کاراتو,ببین میتوانی بمانی بمان,ببین چه تنهام,ببین و بخند, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 23:55

چی؟! داره میادببینم واسم گل خریده؟! تیپ مشکی زده؟!■ تنهاس؟! مگه من همیشه نبایدبرش می گردوندم؟! عشقم چراناراحتی؟! چراداری گریه می کنی؟! چراداری میگی چرارفتی؟! مگه نگفتی من برم راحت تری؟! چرا مسخرم نمی کنی؟! چراداری ازخاطراتمون می گی؟! مگه نگفتی اشتباه بودن؟! چراگوشیتوجواب نمیدی؟! ینی انقدر مهم شدم؟! چراداری اسممو میشوری؟! چراروم اب می ریزی؟! چرانمی تونم بیام بیرون از اینجا؟! چرااینجا بوی خاک میده؟! چراهمه دارن گریه میکنن؟! چرابعداز40روز اومدی؟! عشقم…؟ زندگیم…؟ نفسم…؟ من مر tanhai...ادامه مطلب

ما را در سایت tanhai دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا دلگیرم,خدایا دلگیرم از بنده هات,خدایا دلگیرم از ادمات,خدایا دلگیرم از دنیات,خدایا دلگیرم از آدمها,خدایا دلگیرم از دنیا,خدایا دلگیرم از همه,خدایا دلگیرم از دنیایت,خدایا دلگیرم از خودم,خدایا دلگیرم از آدما, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 23:55

صفحه بندی