خدایا دلگیرم

خرید بک لینک

چی؟! داره میادببینم


واسم گل خریده؟!


تیپ مشکی زده؟!■

تنهاس؟!

مگه من همیشه نبایدبرش می گردوندم؟!


عشقم چراناراحتی؟!


چراداری گریه می کنی؟!

چراداری میگی چرارفتی؟!


مگه نگفتی من برم راحت تری؟!


چرا مسخرم نمی کنی؟!

چراداری ازخاطراتمون می گی؟!


مگه نگفتی اشتباه بودن؟!


چراگوشیتوجواب نمیدی؟!

ینی انقدر مهم شدم؟!


چراداری اسممو میشوری؟!


چراروم اب می ریزی؟!

چرانمی تونم بیام بیرون از اینجا؟!

چرااینجا بوی خاک میده؟!


چراهمه دارن گریه میکنن؟!


چرابعداز40روز اومدی؟!

عشقم…؟

زندگیم…؟

نفسم…؟

من مردم؟


انقد زود؟

اینقدرزود خدام ازم خسته شد؟


میشه گریه نکنی ؟


اخه نیستم اشکاتو پاک کنم…


فقط اینجا یکم سرده..


دلم اغوشتومیخواد

اغوشی ک هیچ وقت مال من نبود…


سلامتی کسایی که مشکیمو میپوشن


بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …

مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛


دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…

دیــــر بیــاینـــــد..

هڍــــــــس نگــــو خدااا نڪـــــنه…


فقط ڊــگو آمیییییین

tanhai...

ما را در سایت tanhai دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 19:36

صفحه بندی