هی فلانی..

خرید بک لینک

تقدیم به کسایی که باما حال نمیکنن...*.*


ببین اسکل من باسایه ی خودم لجم!!


که کی جلوتر باشه تو که جای خود داری...*


میگن ادما وقتی میمیرن سرد میشن*


هر کی باهام سرد شده.

مرده حسابش میکنم...


نیازی به پرواز نیس..*


همین پایین بالاتر از خیلیام*..


بعضیام مخشووون*


از زنگ ایفون خونشون بیشتر زده میشه

heبعد پیش ما ادا تنگارو درمیاره..


تویی که فک میکنی رسیدی به حدمون*


دعوتت میکنم خیره شی به شصتمون*


حکم تو اعدام نیس *


گاییدنه...


ایی تف توروح اونی که

درد کشید واسه زاییدنت*


اونی که رفت

به <تخم>مرغای تو یخچالمون که رفت.*

یکی بهتر جاش میاد


تازه فهمیدم*)*که


یکی رو بخوای میگادت


یکی رو بگای میخوادت


یه بار دیگه بگی میخوامت*


خیلی شیکو مجلسی میگامت *


بی ادب نه نیستم

ولی حرفام مثه کس خیلیا بی پردس ...**


ماهم مغرور*بودیم


وقتی که غرور*مد نبود

tanhai...

ما را در سایت tanhai دنبال می‌کنید

برچسب: هی فلانی زندگی شاید همین باشد؟,هی فلانی,هی فلانی می دانی,هی فلانی دیگر هوای,هی فلانی زندگی شاید همین باش,هی فلانی دیگر,هی فلانی اخوان, نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 23:55

صفحه بندی