تقدیم به کسایی که باما حال نمیکنن...*.*
ببین اسکل من باسایه ی خودم لجم!!
که کی جلوتر باشه تو که جای خود داری...*
میگن ادما وقتی میمیرن سرد میشن*
هر کی باهام سرد شده.
مرده حسابش میکنم...
نیازی به پرواز نیس..*
همین پایین بالاتر از خیلیام*..
بعضیام مخشووون*
از زنگ ایفون خونشون بیشتر زده میشه
heبعد پیش ما ادا تنگارو درمیاره..
تویی که فک میکنی رسیدی به حدمون*
دعوتت میکنم خیره شی به شصتمون*
حکم تو اعدام نیس *
گاییدنه...
ایی تف توروح اونی که
درد کشید واسه زاییدنت*
اونی که رفت
به <تخم>مرغای تو یخچالمون که رفت.*
یکی بهتر جاش میاد
تازه فهمیدم*)*که
یکی رو بخوای میگادت
یکی رو بگای میخوادت
یه بار دیگه بگی میخوامت*
خیلی شیکو مجلسی میگامت *
بی ادب نه نیستم
ولی حرفام مثه کس خیلیا بی پردس ...**
ماهم مغرور*بودیم
وقتی که غرور*مد نبود

ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: هی فلانی زندگی شاید همین باشد؟,هی فلانی,هی فلانی می دانی,هی فلانی دیگر هوای,هی فلانی زندگی شاید همین باش,هی فلانی دیگر,هی فلانی اخوان, نویسنده: بازدید: 41