tanhai

متن مرتبط با «خسته ام» در سایت tanhai نوشته شده است

خــسته ام

  • نیلوبلاگ

    مخصوص خیلیها xa0 xa0 دیگه دوستت دارم رو به زبون نمیارم xa0 xa0 قربون صدقه رفتن که هیچی! xa0 xa0 وقتی که حالش خوب نبود باهاش صحبت نمیکنمxa0 xa0 xa0 xa0 ارومش رو نمیکنم .. بهش میگم برو ی دوش بگیر xa0 xa0 بهتر میشی... xa0 xa0 باهاش زیاد بیرون نمیرم تا اگه جداشدیم xa0 xa0 خیابون های شهر عذابم ندن xa0 xa0 ب چشم هاش خیره نمیشمxa0 xa0 xa0 سعی میکنم وقتی xa0داره خودشو برام لوس میکنهxa0 xa0 xa0 بحث عوض کنم تا صداش یادم اومد دیووووووووونه نشم!! xa0 xa0 وقتی خواست xa0که قسم بخوره که تنهام xa0 xa0 نمیزارم.....

    ادامه مطلب