
ببین"خوووووووشگله" xa0 xa0 xa0 اگه خیانت نکردم فکر نکن نمیتونستم, xa0 xa0 xa0 اتفاقا خیلیا دورو برم بودن اما "دلم" نمیخواست!!! xa0 xa0 xa0 اگه"خوب" بودم فکر نکن خوبی از خودت بوده xa0 xa0 xa0 ,خوبی تو"ذاتم" بود...!!! xa0 xa0 xa0 اگه "بردمت بالا" فکر نکن چیزی بودی xa0 xa0 xa0 ,میخواستم"هم قد خودم"شی...!!! xa0 xa0 xa0 اگه "تک پر"بودم فکر نکن پریدن بلد نبودم xa0 xa0 xa0 xa0 ,فقط میخواستم با تو"بپرم"...!!! xa0 xa0 اگه "دلمو" فقط به تو دادم xa0 xa0 xa0 xa0 فکر نکن تو عالی,بودی"دلم راضی"نمیشد...!!...
ادامه مطلب